1 Kasım 2013

MAC MSF Soft&Gentle



Günaydıınn, son dönemlerde yaptığım tüm makyajlarda mutlaka bir aydınlatıcı uyguluyorum. Bu sayede cildimin çok daha canlı ve sağlıklı göründüğünü düşünüyorum. Bügün de sizlere bu aralar sıkça kullandığım aydınlatıcılarımdan biri olan Mac Soft&Gentle dan bahsetmek istedim.
Benim bu ürünle tanışmam malesef biraz geç oldu. Çünkü bu aydınlatıcıyı Mac mağazasında ilk kez uygulama yaptırdığımda çıkan sonuçtan hiç hoşlanmadım ve ürünün gereğinden fazla abartıldığını düşündüm dolayısıyla da almaktan vazgeçtim. Daha sonra bir arkadaşımda kendim uyguladım ve bambaşka bir sonuçla karşılaştım aynı günün akşamında da hemen gidip aldım. Yani satıcı kızın ürünü suratıma boca etmesinden dolayı tanışmamız biraz zaman aldı bu güzel highlighterla ;))
Herneyse gelelim özelliklerine, ürün 10gr. yuvarlak ve kubbe şeklinde bombeli. Yapısı yumuşak kolayca sürülüyor.


Oldukça pigmentli. Yoğunluğunu istediğiniz gibi ayarlayabiliyorsunuz. Kapağını açtığınızda koyu renk gibi duruyor ama sürdüğünüzde içinde altın ışıltılar barındıran şeftali/şampanya renk elde ediyorsunuz. Kesinlikle yapay bir parlaklık vermiyor cildi sağlıklı ve aydınlık gösteriyor. Ayrıca fotoğraflarda da çoook güzel görünüyor :) Ben aydınlık görünmesini istediğim elmacık kemiklerime,kaş altıma,hafifçe burun kemiğime ve göz pınarlarıma uyguluyorum.


                                                                                                      Günışığında
Gündüz, Mac 188 fırçayla akşam ise fırçayı Mac Fix+ ile hafif ıslatarak sürüyorum. Bu arada hem açık tenlilere hem de koyu tenlilere yakışacak bir aydınlatıcı olduğunu düşünüyorum. Bir daha alırımıyım?? O kadar büyük ve bereketli ki şayet bitirebilirsem kesin alırım ;) Herkese güzel günlerrrr...

2 yorum: