8 Kasım 2013

MAC Hibiscus Kiss Allık


Merhaba. Bugünün makyaj ürünü Rihanna'nın Mac için hazırladığı 2.koleksiyonundan seçtiğim Hibiscus Kiss. Bu ürün içinde hem allık hem de bronzer barındırıyor. 10.5 gr,içinde aynası da olan fotoğrafta da görüldüğü gibi dışı pembe altın tonunda, üstünde de Rihanna'nın imzasıyla süslenmiş albenili bir ambalaja sahip. Ürünün büyük bir kısmı bronzer kalan az bir kısımda allık olarak ayrılmış.




Hibiscus Kiss bronzer, turuncu alttonlu ve mat bronz bir renk. Koyu tenlilerde kendini pek göstermeyecek ama açık tenlilerde ister bronzer olarak isterse de kontür amaçlı kullanılabilecek doğal bir renge sahip. Pigmentasyonu iyi.


Hibiscus Kiss allık, içinde minik ışıltılarda barındıran pembe/mercan tonlarda bir allık. İlk görüşte benim için fazla pembe olduğunu düşündüm ve tereddüt ederek hafifçe uyguladım. Bu arada allık o kadar kısıtlı bir alana sıkıştırılmış ki tek başına sürmek istediğimde küçük fırçayla bile zor alabildim ürünü fırçama. Keşke eşit olarak bölselermiş bronzer ve allık oranını ayrı ayrı kullanmak isteyenler için kolaylık olurmuş.


Hibiscus Kiss allık ve bronzerı karıştırarak sürdüğümde ise pembe/bronz tonlarda bir renk verdi benim yüzüme ki ben büyük çoğunlukla bu şekilde uygularım diye düşünüyorum. Çünkü gerçekten yapay durmayan, yanaklarıma hafif güneşten kızarmış gibi hoş bir ton verdi. Kalıcılığı da gayet iyi, gün içinde tekrarlamadan ben çıkarana kadar kaldı yüzümde.


Sınırlı üretim olduğu için şu an birçok yerde ve online satışta tükenmiş bir ürün ama hala olan Mac mağazaları olduğunu söylediler. Sizde bu allık bronzer ikilisini beğendiyseniz elinizi çabuk tutun derim..Sevgiler...

2 yorum:

  1. Allığın rengi çok hoşmuş ama dediğiniz gibi keşke eşit şekilde bölmelere ayrılsaymış daha iyi.

    YanıtlaSil