29 Nisan 2017

Burberry Silk&Bloom Allık




İyi Akşamlar... Son dönem aldığım sınırlı üretimleri yazmadan diğerlerine sıra gelemeyecek sanırım :) Ama napim bazı ürünler o kadar güzeller ki siz de alıp kullanın kullandıkça da mutlu olun istiyorum ;)


Bugün bahsedeceğim, Burberry'nin ilk önce görüntüsüyle insanı yakalayan kullandıkça da bırakmaya fırsat vermeyen allığı Silk&Bloom allığı olacak. Ambalajı, Burberry'nin klasik desenlerinden oluşan gri metalik renkte ve manyetik kapaklı. Dışında onu koruyan siyah kadife kesesi var. İçinde de büyük aynası ve şu ana kadar hiç kullanmadığım küçük açılı bir fırçası mevcut. Yoğun bir kokusu olmaması hassasiyeti olanlar için iyi bir haber. Allığın içinde bulunan belli belirsiz, çok yakınınızda duran birinin bile fark edemeyeceği, ışığı çok güzel yansıtan gül pembesi ve sedefli ışıltılar yüze çok hoş bir parlaklık sağlıyor.  


Silk&Bloom'un yapısı yumuşak ve fırçayı sürünce tozutma yapmıyor. Ciltle güzel bir şekilde bütünleşiyor. Kalıcılığı en üst seviyede diyebilirim makyajımı silene kadar bozulmadan kalıyor. Yalnız benim gibi beyaz tenliyseniz ilk başta bir miktar hafif elle uygulamanızı öneririm. Yoğunluğunu isterseniz daha sonra yavaş yavaş arttırabilirsiniz.


Bu ürüne ben highlighterlı allık diyorum:) İkisi bir arada yani ;) Ben Beymen'in internet sitesinden yanlış hatırlamıyorsam 210TL ye almıştım. Şu anda tükenmiş görünüyor ama bazı mağazalarda satışı devam ediyormuş. Eğer denk gelirseniz mutlaka yüzünüze bir uygulatıp duruşunu görün derim. Benim elimden çıkarmayı düşünmeyeceğim allıklardan biri oldu kesinlikle :)

Mutlu Haftasonları :))

4 yorum:

  1. çok pahalı ama bayıldım resmen güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  2. Sizi çok merak ediyorum, umarım bir an önce ıg hesabınıza kavuşursunuz.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar... En net bilgileri sizlerle paylaşmaya başladık...Takipte kalın ;)

    YanıtlaSil