30 Ekim 2013

Benefit Rockateur Allık



Benefit'in, henüz Türkiyede satışa çıkmadan Sephorada ayırttığım allığıdır Rockateur :) İnternette swatchlarını görüp güzel yorumlarını da okuyunca mutlaka denemeliyim bu allığı diye düşünmüştüm. Ambalajı diğer Benefit allıkları gibi karton kutuda ama bunun gramajı diğerlerinden biraz daha az. İçinde sık kıllı beyaz bir fırçası ve kapağında ufak bir aynası var. Kapağını açtığınızda ben nasıl kullanmaya kıyacağım bu allığı diye düşünebilirsiniz çünkü kabartmalı Rock yazısı ve onun etrafındaki ilk kullanımdan sonra yok olacak ışıltılar insanı baya cezbediyor.

Bu fotoğraf  4,5 kullanımdan sonra çekildi,bundan sonra alır almaz ürünleri fotoğraflamaya karar verdim sonra heyecandan unutuyorum :) İlk kapağı açtığınızdaki görüntüsü çok daha güzel.

Rahatsız etmeyen hafif bir kokusu var. Yapısı bana göre tam pudra allık gibi değil daha çok pudra/krem allık arasında bir yerde. Yumuşacık, çok kolay dağılıyor sürerken yüzünüze. Rengini, içinde minik ışıltılar barındıran gül kurusu/şeftali/bej karışımı diye tanımlayabilirim. Kesinlikle simli değil ve ışıl ışıl parlamıyorsunuz. Yanaklarınıza sağlıklı,aydınlık bir pembelik veriyor.

                                                                               Gün ışığındaki duruşu

Pigmentasyonu orta seviyede. Aşırıya kaçmanızın neredeyse imkansız olduğu allıklardan. En beğendiğim özelliklerinden biri de kesinlikle tozutmaması. Ben ya Mac'in 168 ya da 129 fırçasıyla uyguluyorum. Kalıcılığı ise süper değil sabah sürdüysem öğleden sonra tazelemem gerekiyor. Kısacası benim gibi açık tenlilerde çok güzel duracak ama koyu tenlilerde fazla renginin belli olmayacağı bir allık Rockateur. Kesinlikle tavsiye ederim tükenmeden alın ;)

6 yorum:

  1. TR'de gereksiz derecede pahalıya satılması sebebiyle almadığım bir marka Benefit.. Kaldırılan thrrrrob allığın hastasıydım sevmiyorum artık benefiti küstüm :P Sen gene de güle güle kullan canım rengi çok hoş duruyor her tene uyacak cinsten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum Benefit çok pahalıya satılıyor burda :(( Ben genelde istediğim ama aciliyeti olmayan urunleri liste yapıyorum usa ye giden bi yakınım olursa eline tutusturuyorum baya bi kara geciyorum bu sekilde ;) tesekkur ederim bu arada ;)

      Sil
  2. Çok güzel görünüyor, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,

    Heyecanını her bir satırda bize de hissettirdiğin, bu güzel yazı için teşekkür ederiz. :)

    Bene-Sevgiler,
    Benefit Cosmetics Turkey

    YanıtlaSil