16 Nisan 2017

Tom Ford Eye Defining Pencil Pen

Günaydın, bloğumun bugünkü misafiri benim şimdiye kadar kullanıp ennnn memnun kaldığım likit eyeliner olan Tom Ford markasının Eye Defining Pencil Pen isimli eyelinerı. Bunu ne kadar severek kullandığımı beni uzun zamandır takip edenler zaten bilirler :) Gerek Snapchat te gerekse de instagram da sıklıkla bahsedip tavsiye ettiğim ürünler arasındadır bu ürün.


Bu çift taraflı bir likit eyeliner kalemi. Biri uzun diğeri kısa olmak üzere iki fırçası var. İster incecik isterseniz de kalın eyeliner çekebiliyorsunuz. Rengi simsiyah. Sürümü ise oldukça kolay. Hatta kuyruklu eyelinerı en rahat bununla çekebiliyorum.


Islak yapıda olduğundan uygulandıktan sonra kuruyup sabitlenmesi için kısa bir süre beklemek gerekiyor ki bu iyi birşey çünkü bize hataları düzeltme şansı doğmuş oluyor. Ayrıca kalıcılığına da söylenecek söz yok 10 üstünden 10 veriyorum. Sabah sürüyorum akşamüstü eve gelip silene kadar ne dağılıp bozuluyor ne de akıyor. Son bir dipnot olarak da Temptalia dan A+ almış bu eyeliner;)

Doların yükselmesi sebebiyle fiyatının (225TL) iyice artmış olması bu ürünle ilgili söyleyebileceğim tek negatif şey. Bunun yanında bir de kozmetiğe taksit kaldırılınca yüksek fiyatlı ürünleri almak zorlaştı maalesef. Ama herhangi bir kampanyaya denk gelip bu ürünü daha makul bir fiyata bulursanız mutlaka bir şans verin derim. Tom Ford Eye Defining Pencil Pen, özellikle eyelinersız çıkmam diyenlerin bayılarak ve uzun süre kullanacağı bir ürün :)

Mutlu, huzurlu ve inşallah HAYIRlı bir gün olsun hepimiz için....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder