18 Kasım 2013

MAC RiRi Woo Ruj


Herkese iyi haftalar diliyorum. Haftanın ilk yazısına Mac&Rihanna işbirliği ile satışa çıkan sonbahar koleksiyonundan, satış rekorları kırmış bir ruj olan RiRi Woo ile başlıyorum. Aslında ilk koleksiyonda da olan ve o zaman da satışa çıkar çıkmaz 3 saat içerisinde tükenen ve arayanın zor bulduğu bir ruj RiRi Woo.
Rengi soğuk tonlu kırmızı. Retro mat yapıda yani matında matı bir ruj. Sürümü oldukça zor fırçayla biraz daha rahat sürülüyor. Dudakların kesinlikle peeling yapılmış ve yumuşatılmış olması gerekiyor çünkü her türlü çatlağı veya kuruluğu net bir şekilde ortaya çıkarıyor. Kalıcılığı ise en üst düzeyde.




Özellikleriyle ilgili söyleyebileceklerim bunlar gelelim bu ürünle ilgili yorumlarıma. Beni devamlı takip edenlerin anlamış olduğu üzere naturel,doğal tonlardan hoşlanan iddialı renklere pek yanaşmayan hatta gece makyajımda bile o tonlardan pek şaşmayan biriyim. Peki nasıl oldu da bu kadar iddialı bir renk aldım işte o kısmını bende çözebilmiş değilim. Sanırım çok beğenilmiş ve geldiği gibi tükenmiş bir ürün olunca ve bir de üstünde Rihanna'nın imzasını görünce merakıma yenik düşüp aldım. Sürünce kendimi tanıyamadım desem yeridir çok değişik geldi bana ve gözüm hiç alışamadı. Sırf burda yorumlayabilmek için evde olacağım bir gün sabah sürdüm ve akşamüstüne kadar silmedim. Beyaz tenli olmama rağmen ben kendime yakıştırmadım ve buğday/koyu tenlilere çok daha fazla yakışacağını düşünüyorum. (Bakınız:Rihanna)


Bilmiyorum belki benim gözüm pek alışık olmadığı içinde öyle düşünmüş olabilirim. Yakında düzenleyeceğim blog satışına dahil edeceğim bunu da büyük ihtimalle çünkü kullanabileceğimi düşünmüyorum:( Yine de bu kadar kırmızı olmasada akşam dışarı çıkacağım zamanlarda kullanmak üzere koyu renk bir ruj arayışıma devam edeceğim tavsiyesi olan varsa bekliyorum ;))  

5 yorum:

  1. ilk çıktığında almıştım bunu ama bu ambalajı daha güzel olmuş bence.. güle güle kullan.. koyu renk ruj olarak mac media yı deneyebilirsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler sende gule gule kullan ;) media ya bakim ilk fırsatta

      Sil
  2. Esasinda her cilt tipine giden ender tonlardan biri.Goz alismasiyla ilgili bir durum var tabi inan insan ilk basta kendini garipsiyor :) Biraz bekle bence hemen elden cikarma bakarsin farkli kombinlerle fikrin sonradan degisir.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişirmi dersin :)) beni baya aşan bir renk gibi ama dursun bakalım biraz daha tesekkurler;))

      Sil
  3. Merhaba canım eğer blog satışında satmayı düşünürsen bu ruju istiyorum. Haber verebilir misin? feraverto@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil