14 Kasım 2013

MAC Cream Colour Base



Günaydııınnn. Bugün de yine Rihanna koleksiyonundan bir ürünle devam ediyorum. Aslında aklımda bunu almak yoktu ama Mac teki MUA'nın, "hiçbirini alma istersen ama bunu mutlaka al çok başarılı bir ürün" demesiyle,  kendisinin tavsiyelerine de çok güvendiğim için almaya karar verdim.



Diamonds', koleksiyondaki diğer ürünler gibi pembe altın ambalajda sunulan, frost bitişli ve çok amaçlı bir highlighter. Kremsi yapıda, içinde ışıltılar bulunan şampanya/bej tonlarda bir aydınlatıcı. Kesinlikle simli değil. Tüm yüze uygulanabildiği gibi sadece aydınlık görünmesi istenilen yerlere de uygulanabilir. Elmacık kemiği, göz pınarı, kaş altı veya dudak çizgisi gibi.


Ben genellikle parmaklarımı hafif ısıtarak elmacık kemiklerime pıt pıt yaparak sürüyorum ama daha yoğun bir parlaklık isteyenler fırçayla da sürebilirler. Uygulaması rahat ve çok iyi bir şekilde karışıyor cilde. Yüzünüzde suni bir görüntü oluşturmadan sağlıklı bir aydınlık sağlıyor.


Başta da belirttiğim gibi bu highlighter da sınırlı üretim. Bu aralar yolunuz bir Mac mağazasına düşerse ve eğer ellerinde bu ürün kalmışsa bir deneyin derim.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder