4 Nisan 2013

Acemi Blogger:)




Merhabaaaa,
Uzun zamandır özellikle makyaj ve cilt bakımı ile ilgili blogları takip ediyorum.Ben de kullanıp memnun kaldığım veya beğenmediğim ürünleri paylaşmak istiyordum ama bir türlü yazmaya başlayamıyordum.Oğlumun kreşe başlaması vesile oldu ve hadi artık dedim kendime :)
Blogumda makyaj ve cilt bakım ürünleri dışındada  yazacağım yeri geldikçe.. 
Haaa bu arada makyajda özellikle Mac ve Nars'ın,cilt bakımında da Lapraire'nin hayranıyım diyebilirim :)
Güzel paylaşımlara yeni dostluklara inşallah ne de olsa paylaşmak güzeldir,keyiflidir öyle değil mi :)))) 

9 yorum:

  1. Bloguna "izleyiciler" gadget'i eklersen seni daha kolay takip edebiliriz ama :) Hoşgeldin! :)

    YanıtlaSil
  2. Hoşbulduuukkk teşekkür ederimmm :))
    Malesef acemiliğim en üst sınırda galiba :(( onu nerden yapacağımı bile bilemiyorum çoook çalışmam lazım çooook :))

    YanıtlaSil
  3. Yapmışsın bile :) Hatta biraz daha kurcalarsan kelime doğrulamayı bile kaldırabilirsin :))

    YanıtlaSil
  4. blog dünyasına hoşgeldiniz :)bende yeniyim daha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederimmm sizede hayırlı olsuuunn :)))

      Sil
    2. merhaba blogunuz hayırlı olsun. Ben de yeniyim daha beklerim

      Sil
  5. Sizde hosgeldinizzzz hemen geliyorumm ;))

    YanıtlaSil
  6. merhabalar,
    şimdiden yeni blogunuz için tebrikler.hemen takibe aldım,bende beklerim:)
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim takibe alıyorum hemen ;)

      Sil