7 Nisan 2013

Chanel Vitalumiere Fondoten











Sahip olduğum diğer tüm fondotenlerin pabucunu bir süredir dama atan fondotendir Chanel Vitalumiere.Sürdüğümde cildimin hiçbir bölgesinde pul pul görüntü veya kabuklanma yapmadı ki çoğu fondotende başıma gelir benim bu malesef.Çok doğal,maske görüntüsü yaratmayan kısacası cildinize hiçbir şey sürmemişsiniz gibi duran,aydınlık gösteren bir kapatıcı.Aslında fondoten değilde renkli nemlendirici gibi daha çok.Çünkü tam kapatıcılık sağlamıyor hafif-orta derecede kapatıcılğa sahip. En sevdiğim özelliklerinden birisi de dayanıklılığı.Sabah sürüyorum akşama kadar kalıyor üstelik üstüne pudra da sürmüyorum.Ne zaman Vitalumiere'i sürsem eşimden makyajımın çok hoş olduğuna dair de iltifat alıyorum belirtmeden geçemicem :)
Kısacası cildi kuru ve normal olanların kesinlikle memnun kalacaklarını düşünüyorum.Ben eğer akşam bir yere gideceksem daha sonra yazısını da yazacağım Mac Strobe Cream Hydratant ile karıştırıp sürüyorum daha aydınlık ve parlak gösteriyor yüzümü.Son olarak içinde SPF 15 koruması var çok yüksek SPF si olmadığı için fotoğraflarda da parlama yapmıyor.Bitince alırmıyım derseniz kesinlikle derim hatta bitmeden alır stoklarım :))













4 yorum:

  1. Merhaba bende chanel hastasıyım.cildim yağlı chanelin mat lumıere fondotenni kullanıyorum senelerdir hiç başka fondoten denemedim siz bana başka yağlı ciltler içun iyi bi fondoten önere bilirmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki..Benim cildim normal ama yağlı ciltlere uygun olan aklımda kalan fondötenlerin isimlerini verim size;)
      Yeni çıkan Chanel Perfection Lumiere Velvet Foundation
      Estee Double Wear Light Foundation
      Nars Sheer Matte
      MakeUpForever Mat Velvet Foundation

      Sil