29 Nisan 2013

MAC Fix+




İtiraf ediyorum bende birçok kişi gibi Mac in hem cilt hem de makyaj ürünlerine dayanamıyorum ve hepsini almak istiyorum. Mağazasına girince kendimi kaybediyorum daha doğrusu kaybetmemek için baya çaba sarfediyorum. Bugün bahsedeceğim Fix+ araştırıp veya yorumlarını okuyup almaya karar verdiğim bir ürün değil. Birkaç kez yüzüme sıkıp verdiği ferahlığı sevip, hiçbirşey yapmasa bile bu yeter bana diyerek aldığım bir ürün.
Fix+ aslında bir makyaj sabitleyicisi. Fondoteninizi veya pudranızı sürdükten sonra makyajınızı sabitlemesi için kullanabilir veya öncesinde nemi hapsetmesi için birkaç fıs sıkarak kullanabilirsiniz. Ben kendi adıma en çok kapatıcının verdiği hafifte olsa oluşan yoğunluğu yumuşatmak ve ferahlamak için kullanıyorum. Özellikle yaz aylarında sıcaktan bunalınca rahatlamak için çantamdan hiiiç eksik etmeyeceğim Fix+'ımı. Bu arada sıkınca yüzüm çok ıslak ıslak dururmu diye endişe etmeyin çünkü çok çabuk bir şekilde cilt tarafından emiliyor ve kuruyor. Bir diğer güzel özelliği de gözünüze far sürerken ortaya çıkıyor. Hem farın rengini canlandırıyor hem de kalıcılığını arttırıyor deneyin ne demek istediğimi göreceksiniz ;) Olmazsa olmazlarımdan mı?? Kesinlikle!!!


Soldaki Naked Basics Palette bulunan Faint farın normal tonu
Sağdaki Naked Basics Palette bulunan Faint farın fırçaya Fix+ sıktıktan sonraki tonu

2 yorum: