9 Haziran 2015

CHANEL Illuminating Powder-Summer 2015


Herkese merhaba, bugün Chanel'in 2015 Yaz Koleksiyonunun bence en parlak yıldızı olan 'Illuminating Powder' dan bahsetmek istiyorum. Fotoğraflardan da görüldüğü üzere Chanel yine, kullanmaya kıyılamayacak ve karşısına geçip seyretmelik bir ürün çıkartmış :) Görüntüsü çok şık, markanın son dönem çıkardığı koleksiyonlarda da gördüğümüz kamelya çiçeğinin motifi var üstünde.



Bu 8gr.lık ürünün, siyah kadife kese içinde geldiğini belirtmeme gerek yok zaten sanırım. İçinde, şaşırtıcı şekilde memnun kaldığım güzel de bir fırçası var. Normalde ürünlerin yanında gelen fırçaları malesef pek başarılı bulmuyorum ama bunun hakkını vermem lazım beğendim. Evdeyken kullanmam tabi büyük ihtimalle ama dışarı çıkarken yanıma extra bir fırça almam da gerekmeyecek.


Bu arada ürünün adını yanlış koymuşlar bence :) Çünkü yapısı pudramsı değil daha çok kremsi ve kesinlikle aydınlatıcı görevini üstlenemez eğer ki çoook koyu tenli değilseniz. Bunun adı 'Chanel Lumiere d'ete Creamy Bronzer' olsa daha mı isabetli olurmuş acaba :)

Herneyse, ilk bakışta rengi olduğundan çok daha koyu görünüyor ama uygulayınca sanki güneşte biraz kalmışım da o yüzden yüzümün rengi koyulaşmış gibi fresh duruyor. İçinde hafif bejlik te barındıran, sıcak tonlu bronz diye tanımlayabilirim sanırım rengini. Renk tanımlama da çok başarılı olmadığım doğrudur :) Bu arada içinde bulunan altın ışıltılar da direk güneş ışığı gelmeden çok belli olmuyor ama cildin aydınlık görünmesini onlar sağlıyor.


Kalıcılığı da iyi; gün içinde tazeleme ihtiyacı hissetmedim şimdiye kadar ama sıcaklar geldiğinde ne olur bilemiyorum. Ayrıca yüzümde en ufak bir ağırlık veya rahatsızlık hissettirmemesini de sevdim.

Kısacası, yukarda da belirttiğim gibi koyu tenliler için güzel bir bronz aydınlatıcı biz açık/orta koyuluktaki ciltliler için ise kaliteli bir bronzer bu ürün. Sınırlı üretim olduğunu hatırlatmak istiyorum denemek veya almak isteyenler varsa diye.
Ha illa olmazsa olmaz bir ürün mü diye sorarsanız değil derim. Ben sevdim ama ya biterse naparım hemen yedeklemem lazım diyecek kadar da değil. Back up yapan çok sayıda yabancı blogger varmış ama ben gerek görmedim :)
Chanel Illuminating Powder,  Sephora, Sevil, Beymen ve Harvey Nichols mağazalarında satışta. Fiyatı ise 205TL.
Bugünlük benden bu kadar mutlu günler :)          

5 yorum:

  1. Allahım çok güzel çok ama çok pahalı olduğu için almadım bunu hatırlıyorum :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten güzel insallah bu ara Sevil de veya diğerlerinde bir kampanya olur da siz de tez zamanda kavusursunuz :)

      Sil
  2. Çok güzel, masal gibi. Ki ben bronzer insanı değilim (dedi instagramdaki lauradan too faced bronzer book siparişi verdi:))) Umarım gelir diyorum bir de. Siz de güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşünün ki bir de ben tam bronzer delisiyim :) Doymuyorum kesinlikle
      Tesekkur ederim siz de simdiden gule gule kullanın

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim, umarım gelir henüz haber yok...

      Sil