15 Nisan 2015

Göz Çevresi Bakımım



Merhaba, bugünün yazısı,son günlerde bana sıkça sorulan bir konu hakkında olacak. Geçenlerde instagramda paylaştığım bir fotoğraftan sonra göz çevremdeki ince çizgileri nasıl minimuma indirdiğimi merak edenler olmuştu. Tek tek cevaplamak yerine burdan toplu olarak yanıtlamak istedim.

Ben cilt bakım kremlerini 20'li yaşlarımının başından beri kullanıyorum. O zamanlar annem çok meraklıydı kremlere ve cilt bozulmadan iyi bakmaya başlamak lazım derdi. Çok yakın bir arkadaşı da iyi bir kozmetik mağazasının sahibi olunca çok şükür ki hep doğru ve yaşıma uygun ürünleri kullanabildim. 30 yaşından sonra ise özellikle göz çevresi ve boyun bölgesine biraz daha iyi bakmaya başlamak gerekiyor diye düşünüyorum. O yüzden son 2,5-3 yıldır düzenli olarak, alanında en başarılı marka olduğunu düşündüğüm La Prairie'nin cilt bakım ürünlerini kullanıyorum.

La Prairie Anti-Aging Eye Cream SPF 15:


İçerisinde koruma faktörü de bulunduğu için bu kremi sabahları sürüyorum. Göz çevresi çok daha ince yapıda olduğu için kullandığımız ürünün SPF li olmasına dikkat etmek gerekiyor. Krem 15ml. lik küçük bir kavanozda bulunuyor. Tüpte olsa daha memnun olurdum hijyen açısından ama neyse.
Kapağını açınca La Prairie'nin klasik mis gibi kokusu geliyor burnunuza. Yüzük parmağımla göz çevreme çok fazla bastırmadan sürüyorum. Çabucak emiliyor ve ağırlık yapmıyor. İnce kırışıklıkları, koyu halkaları ve nemsizliği gidermeyi vaad ediyor. 40 yaşına kadar göz çevresi bakımı için yeterli gelecek bir krem bence. Tabi her zaman söylediğim gibi almadan önce alerji yapıp yapmayacağını mutlaka test edin. Bana yapmadı ama bir arkadaşımın göz altlarını kızartıp iritasyona sebep oldu. Aman Dikkat!

La Prairie Eye Contour Cream:


Markanın en çok satan göz kremi diye biliniyor. Bu da yine 15ml.lik kavanozda bulunan ve gece kullandığım kırışık önleyici göz çevresi kremim. Yapısı diğerine göre biraz daha kalın olsa da kesinlikle ağırlık yaratmadan gayet iyi nemlendiriyor. Tıpkı diğeri gibi paraben içermiyor bu kremde. Ayrıca alerji yapmadı bu da neyseki bende.

White Caviar Illuminating Eye Serum:


Daha önce kullanıp bitirdiğim şimdilerde ise hatırı sayılır miktarda mini boyu olduğu için tekrar almama gerek kalmadan onlarla idare ettiğim aydınlık ve sıkılaşma sağlayan serumum. Ben bunu sadece akşamları Eye Contour göz kremim öncesi sürüyorum. İçeriğinde bulunan havyar özü ve vitaminler sayesinde koyu renk halkaları azaltıyor aynı zamanda da ince kırışıklıkları açıp aydınlanma sağlıyor. Yapısı yumuşak ve sürer sürmez de güzel bir serinlik hissi veriyor göz çevreme. Oldukça başarılı bir ürün hatta yüz kremleri ve serumları da çok çok iyi bu serinin.

Sonuç olarak;
Ben bu ürünlerle gözle görülür iyi sonuçlar aldım. Çevremdeki birçok kişi de fark etti bunu. Ama tamamen yok oldular mı? Tabiki hayır.. Şu bir gerçek ki kremler hiçbir zaman mucizeler yaratmazlar. Bana göre sadece oluşacak problemi geciktirme ve olanı azaltma etkisine sahipler. O da düzenli kullanılırsa. Ayrıca derin çizgilerde veya daha ileri yaşlarda yukarda yazdığım kremlerin yeterli geleceğini hiç düşünmüyorum. O noktada markanın daha farklı ve güçlü serileri mevcut.
Aslında La Prairie kremlerinin fiyatlarını düşününce insan mucize beklemiyor değil. Ben her zaman Sevil'de 2.ye %40 kampanyasından alıyorum ürünleri ama yine de oldukça fazla tutuyor indirim olsa da.

Dipnot: Çizgileri tamamen yok etmenin tek çözümü tabiki Dr. müdahalesi. Yani botox. Ayrıca krem paralarından da çok daha ucuza geliyor açık konuşmak gerekirse. Burda da en önemli ve dikkat edilmesi gereken nokta düzgün,iyi bir dr bulabilmek. Ben kremlerle çok çok azalan çizgilerimi minik birkaç dokunuşla sıfırladım. Hiçbir şekilde de ifademde bir değişiklik veya öcü görmüş gibi şaşkın bakışlarım olmadı. Bundan sonra da her 6 ayda bir çok minik dozlarda yaptırmaya da devam edeceğim.
Göz çevresi bakımımla ilgili tüm söyleyeceklerim bunlar :) Başka soracağınız şeyler olursa yorum kısmına yazabilirsiniz...Mutlu günler....  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder