23 Temmuz 2013

Chanel Les Beiges



Çok severek kullandığım fondötenlerim Vitalumiere (burada) ve Perfection Lumiere (burada) den sonra Chanel'in kozmetik bölümünün de bağımlısı olmak üzereyim hatta oldum bile diyebilirim:) Bugün sizlere bir an önce denemek istediğim ve yorumunu yazmak için 2 kere kullanmanın yeterli olduğu Les Beiges pudradan bahsetmek istiyorum. Chanel'in kozmetik ürünleri de çok kaliteli ve şık ambalajlarda biz makyaj severlere sunuluyor :) 12gr.lık bu pudranın kapak rengi ilk kez olarak bej renkte tasarlanmış. İçinde büyük bir aynası ve yarım ay şeklinde bir fırçası var. Ayrıca SPF 15 koruma faktörlü,kremsi yapıda ve yumuşacık.



Peki bu pudra nasıl kullanılır:
-Cildiniz problemli değilse renk eşitsizliklerini düzenlemek ve yüzünüze pürüzsüz bir görünüm vermek için tek başına
-Ekstra kapatıcılığa ihtiyacınız varsa aynı sonuç için fondöteninizin üstüne
-Cilt tonunuzun bir ton koyusunu alıp bronzer veya allık olarak
-Gün içinde makyajınızı tazelemek ve yağlanmayı önlemek için

Benim Chanel fondötenlerde rengim 20 ama ben bronzer olarak(normal bir bronzer kadar koyu değil rengi bu arada) kullanmak istediğim için 30 numarasını aldım. Renkli nemlendiricimi uyguladıktan sonra Chanel'in kabuki firçasıyla yanaklarıma,şakaklarıma ve birazda boynuma hafifçe sürdüm. Ortaya çıkan sonucu çok sevdim. Yüzüm,sanki güneşin altında biraz vakit geçirmişimde kendinden hafif renk değiştirmiş gibi naturel ve sağlıklı göründü. İnce yapıda olduğu için hem sürümü rahat hem de ciltle çok güzel bütünleşiyor. Dayanıklılığı da iyi gün içinde tekrar etmeme gerek kalmadı. Ben pudra şeklinde olanlardan çok likit kapatıcıları sevdiğim için Les Beiges'in 20 numarasını tercih etmemiştim. Ama şimdi bunu kullandıktan ve bu incecik yapısını gördükten sonra onu da en kısa zamanda denemek istiyorum. Herkese sevgiler :)




2 yorum: