14 Temmuz 2013

Benefit Bathina



Benefit'in,ambalajına bayılıp büyük ihtimal memnun kalırım diye düşünüp aldığım gül kokulu vücut balsamından bahsetmek istiyorum. Benefit Bathina yurt dışında birçok defilede ve çekimlerde tercih edilen bir ürün. İçerisinde küçük, çok net görünmeyen pembe ışıltıları var. Nemlendirme gibi bir özelliği yok;vücut için aydınlatıcı demek daha doğru. Bacak,dekolte,kol veya sırt hepsine rahatlıkla uygulayabilirsiniz. Cilde anında ipeksi ve parlak bir görünüm veriyor. Aynı zamanda sürdüğünüz yeri yumuşacık yapıyor.


Ben Bathina'yı yaz başında almıştım ama kullanmak için tatile gidip hafif bronzlaşmayı bekledim. Vücut nemlendiricimi sürüp üstüne de küçük kadife süngeriyle aydınlık görünmesini istediğim bacaklarıma,dekolteme ve hafifçe de kollarıma sürdüm. Kesinlikle çok hoş durduğunu ve eşim ve birkaç arkadaşımdan da iltifatlar aldığımı söylemeliyim. Ben güzel kokusunu, cildime verdiği sağlıklı görüntüyü sevdim. Sizede tavsiye ederim :)  

2 yorum:

  1. gerçekten çok güzelmiş kutusuna da ayrıyetten bayıldım.bu yaz mutlaka almak istiyorum.fiyatı nedir acaba ne kadara aldınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birkaç ay önce almıştım tam fiyatını hatırlayamıyorum ama sanırım 100TL civarındaydı.

      Sil