19 Şubat 2014

Chanel Perfection Lumiere Fondoten


Vitalumiere'den sonra aldığım ve yine memnun kaldığım 2. Chanel fondötenim olan Perfection Lumiere ile ilgili düşüncelerimi paylaşmak istedim bugün. Şimdiye kadar 4,5 kez kullandım ama bu kadarı bile yeterli fikir sahibi olmama yetti. Ben gerçekten çok beğendim bu fondöteni o yüzden bir an önce yazmak istedim. Ürün hafif-orta kapatıcılığa sahip. Yüzdeki renk eşitsizliklerini ve küçük cilt problemlerini çok güzel kapatıyor. Yüzünüzü sanki doğal hali öyleymiş gibi pürüzsüz gösteriyor. Vitalumiere gibi aydınlık bitişli değil ama tamamen matta değil. Dikkat etmeniz gereken şey,uygulamayı hızlı bir şekilde yapmanız gerektiği. Çünkü içerisinde pudra bulunduğu için çok çabuk kuruyor sürdükten sonra. Perfection Lumiere kullandığım en kalıcı fondötenlerden biri. Altına herhangi bir baz sürmeden bile saatlerce dayanıyor ve cildimde en ufak bir akma veya kusma problemi olmuyor günün ilerleyen saatlerinde.
Benim tam istediğim görüntüyü nasıl elde ettiğime gelince; önce baz olarak Clarins Beauty Flash Balm (burada) sürdüm. Sonra Sigma F80 veya Mac 109 fırçalarına bir fıs Mac Fix+ (burada) sıktım ve fondöteni uyguladım. Cildiniz çok kuru değilse benim gibi bayılarak kullanacağınıza eminim.





  

4 yorum:

  1. Ben d ecok merak ediyordum bu fondöteni ama renk skalası pek memnun etmedi beni. hangi rengi sendeki? biraz sarı gibi? Butunleşiyor mu ciltle?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendeki 20 numarası coook guzel butunlesiyor sample ını aldım once hem 20 numarasının hem de 30 un.
      Yaz icin 30 iyi olabilirdi ama ben fazla bronzlasmadıgım icin 20 yi tercih ettim. Kesin denemelisin o kadar dogal duruyorki ben cok severek kullanıyorum ;)

      Sil
    2. Merhaba.Ben bu ürünün numunesini almıştım çok hoşuma gitmişti.Değişik hafif bir kokusu olan fondöten değil mi bu?

      Sil
    3. Evet hoş,hafif bir kokusu var. Cildi çok güzel gösteriyor benim olmazsa olmaz kapatıcılarımdan ;)

      Sil