4 Ocak 2015

TOM FORD Nude Dip Far Paleti


İyi pazarlar, bugün için seçtiğim yazının konusu, yurtdışında satışa çıkmasıyla tükenmesi arasında çok az bir zaman diliminin olduğu, Tom Ford un Sonbahar-2014 koleksiyonundan, sınırlı üretim bir far paleti olan Nude Dip.




Şu an ülkemizde bulunma ihtimali olabileceğinden meraklıları için bir an önce yazmak istedim. Bu palet özellikle göz makyajında doğal tonları(neutral) kullanmayı sevenlerin kalplerini epeyce çarptıracak cinsten. Ben, Tom Ford 2014 Sonbahar koleksiyonunun tanıtımına gittiğimde bu palete biraz mesafeli davranmıştım çünkü gereğinden fazla ışıltılı gibi gelmişti bana. Fakat bir yandan da baya merak ediyordum okuduğum birçok olumlu yorumdan dolayı. Herneyse göz makyajımın tamamını Nude Dip in renkleriyle yapıp sonucu görünce ve yanımda, fikirlerine güvendiğim arkadaşlarımın da kaçırma al gibi sözlerini duyunca kendimi tutmaya çalışsam da tabiki tutamadım çantama attım bu güzelliği :)




Özelliklerine gelirsek;

-Yukarda da belirttiğim gibi sınırlı üretim olan, metalik bitişli/soğuk tonlu bir far paleti Nude Dip.
-İçinde kesinlikle makyajınızı basitleştirecek parça parça simler yok. Hangi açıdan bakarsanız farın farklı bir tonunu görmenizi sağlayan ve gözlerinize derinlik katan değişik tonlarda ışıltıları var.
-Her ne kadar ışıltılı bir palet olsa da gündüz kullanımına da gayet uygun. Tecrübeyle sabit ;)
-Renklerin birbiriyle uyumu, dolayısıyla kombini dört dörtlük.
-Farların yapısı yumuşacık, krem gibi. Dolayısıyla çok rahat sürebiliyorsunuz.
-Hem ıslak hem de kuru uygulayabiliyorsunuz. Islak uyguladığınızda tonlar daha canlı görünüyor ve bence işte o zaman gece makyajına çok daha uygun tonlar elde edilmiş oluyor.
-Farların hiçbirinde dökülme problemi yok.
-Kalıcılıkları için de söyleyebileceğim herhangi olumsuz birşey yok. Çünkü sabah uyguladığımda bile akşama kadar bozulmadan kaldılar.(Far bazı da kullanarak denedim hep tabi)
-Pigmentasyonları da iyi.


Yani kısacası Tom Ford un bu ürününün de malesef tek negatif yanı fiyatı :( Ülkemizde Harvey Nichols mağazalarında, yanılmıyorsam aşağı yukarı 230TL gibi bir fiyata satılıyor(du) Bilmiyorum hala var mı tabi..İlgilenenlerin ellerini çabuk tutmaları gerektiğini hatırlatarak bugünkü yazımı noktalıyorum. Sevgiler :)


    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder