12 Ocak 2015

NARS Audacious Lipstick - 'Raquel'


Soğuk,rüzgarlı ve buz gibi bir günden herkese merhaba. Bugün, 2014 yılında almış olduğum son ruj ile ilgili yorumlarımı yazmak istiyorum.

NARS, 20.yılına özel, içinde kırmızıların,bordoların,pembelerin,şeftali ve nude tonların bulunduğu, toplam 40 farklı renkten oluşan bir ruj koleksiyonu çıkarttı geçtiğimiz aylarda. Ben, sınırlı bir zamanda inceleme şansı bulduğum renkler arasından kendim için açık pembe/bej tonlarındaki 'Raquel' i tercih ettim.


Aslında koyu renklerde de gözüme kestirdiğim birkaç tane ruj oldu ama kendime 1 adet alma hakkı tanıdığım için, risksiz beğenmeme ve kullanmama ihtimalimin olmadığı bir tonu seçtim.

Bu özel koleksiyondaki rujların dizaynı da diğer Nars rujlarınkinden farklı. Kaygan,metalik, mat siyah renkte ve ayrıca kapağı da miknatıslı. Kapandığını çok net anlıyorsunuz tık sesinden.


Rujun yapısını beğendim yumuşak,kremsi ve kolay sürümlü. Oldukça da pigmentli. Rengini göstermesi için 2,3 kat geçmeye gerek kalmıyor. Fakat kalıcılığına gelecek olursak ben pek sevmedim o yanını. Çok sık tazeleme gerektiren rujlardan. Koyu tonlarının belki daha çoktur kalıcığı ama Raquel inki malesef öyle değil.



Dudaklarımı kurutmasa da öyle çok nem verdiğini de söyleyemem. Artı bir özellik olarak, yoğun kokulu ürünlerden hoşlanmayanların seveceği gibi, buruna belli belirsiz gelen hoş bir kokusu var.

Özetle, 95TL lik fiyatını da göz önünde bulunduracak olursak aman kaçırmayın koşa koşa gidin alın diyeceğim bir ruj değil. En azından benim için öyle oldu. Sizin düşünceleriniz ne bu koleksiyonla ilgili?
 

2 yorum:

  1. Jeanne ve Rita renklerine öldüm bittim ama bu fiyata ruj almak intihar benim için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok gereksiz pahalı bence de fiyatları🙈

      Sil