21 Haziran 2014

Mac Aphrodite's Shell Extra Dimension Bronzer



Herkese keyifli,huzurlu,mutlu bir haftasonu diliyorum. Bugünkü yazımın konusu Mac Alluring Aquatic Koleksiyonunun 2 bronzerından açık renkli olan Aphrodite's Shell. Ürüne geçmeden önce kendimi Mac in son dönem koleksiyonlarından hiçbirşey almamayı başardığım için tebrik ediyorum :) Ama bu koleksiyonun ambalajlarına karşı koyamadım. Birkaç kere gidip baktım almadan çıktım ama en son gidişimde kendime hakim olamadım. Kutuları çok albenili deniz mavisi üzerinde su damlacıkları var.
Sadece bu bronzerı aldım gerçi bir de ruj beğenmiştim ama çoktan tükendiği için çok şükür ki tek ürünle evime döndüm ;)


Aslında çok kısa ve öz Aphrodite's Shell ile ilgili söyleyeceklerim. Bir kere kesinlikle çok açık ve açık tenlilerde kendini gösterebilecek bir ürün. Yani bence NC 30 ve üstünde olanların direk bir koyu rengine bakmaları daha iyi olur çünkü yüzlerinde hiç belli olmaz bu ürün. İnternet sitesinde rengi hafif ışıltılı altın bronz diye tanımlanmış. Benim tanımım ise içindeki ışıltıları sadece güneş ışığı vurduğu zaman görünen pembe alttonlu orta kahve.


Barındırdığı pembelikten dolayı kesinlikle yüzde turuncu durmuyor. Güneşte kalmışım da rengim biraz koyulaşmış gibi durdu bende. Sahip olduğum en açık renkli bronzer o yüzden bence allık/bronzer arası bi yerde. Fazla kaçırma riski yaşamadan yoğunluğunu istediğiniz kadar arttırabiliyorsunuz. Siz de fazla güneşe çıkıp bronzlaşmaktan hoşlanmayanlardansanız yazın da rahatça kullanabilirsiniz. Kalıcılığı gayet iyi 6,7 saat bozulmadan kaldı benim yüzümde.
Bu arada aşağıdaki fotoğraflarda rengi olabildiğince belli olsun diye baya yoğun sürdüm.



(Kıyaslama yapmak isterseniz soldaki Mac Aphrodite's Shell- Sağdaki Nars Laguna)

Aphrodite's Shell'i sevdim ama muhteşem hemen koşup gidin alın da diyemem. Doğal duruşu ve içindeki ışıltılardan dolayı verdiği aydınlık benim için yeterli olur bir de zaten çok açık tenliyim diyorsanız ya internet sitesinden ya da bazı Mac mağazalarında deneyip kendiniz karar verebilirsiniz :)
 

1 yorum:

  1. Mac'de ic yakan sey fiyatlari ögrenci bütcesiyle ters oranttida ama harika parcalari var insanin ici gidiyr. Yazinizi cok begendm bu arada 😊😊😊

    YanıtlaSil