13 Haziran 2013

MAC Face&Body Fondoten

Son yaşanan olayların keyifsizliğinden ara verdiğim yazılarıma tekrar geri dönüyorum. Olayların biraz olsun sakinleşmiş olması ve yazmanın,paylaşımlarda bulunmanın bana daha iyi geleceğini düşündüğüm için bu arayı daha fazla uzatmak istemedim.



Bugün sizlere Mac'in,adında anlaşılacağı gibi hem yüzde hem de vücutta kullanılabilen bir fondöteninden bahsetmek istiyorum. Yeni aldığım bir ürün değil aslında Face&Body ama son günlerde çok sık kullandığım için yazısını yazmak istedim. Bu fondöten 120ml.lik son derece bereketli plastik bir şişede.Su bazlı o yüzden kullanmadan önce iyice çalkalamak gerekiyor. Ben Mac 187 (burada), 109, Sigma F80 fırçalarla ve elimle uyguladım hepsinde de güzel sonuç aldım. Cildimde en ufak bir ağırlık hissi yaratmadı ve en bayıldığım yanı çok güzel,doğal duran parlak-ıslak(glowy) bir bitiş sağladı. Kapatıcılığına gelince o baya az orta bile değil diyebilirim. Sadece renk eşitsizliklerini düzenliyor onun dışında sivilce,yara izi gibi problemleri kapatma özelliği kesinlikle yok. Fondöten değilde renkli nemlendirici gibi aslında bana göre. Son olarak eklemek istediğim bu ürünün,yağlı ciltlere pek uygun olmadığı, onlarda çok parlama ve kusma yapacağını düşünüyorum o yüzden daha çok kuru ve normal ciltlilerin kullanmasını öneriyorum.
Not:Bacak ve dekolte bölgemde de kullandım son derece de beğendim ;))

Yüzüme Nasıl Uyguladım:
-Günlük cilt bakımı rutinimden sonra,Face&Body'e biraz Mac Strobe Cream (burada) karıştırıp,fırçama Mac Fix+ (burada) sıktım ve sürdüm.

Vücutta Nasıl Uyguladım:
-Nemlendiricimi sürdükten sonra Face&Body'yi elimle uygulayıp üstüne de Benefit Bathina (yazısı yakında) sürdüm.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder