23 Aralık 2015

YSL Les Sahariennes Healthy Glow Balm-Powder


Günaydın, bugünkü yazım, yurt dışında yabancı blogger ve vlogger lar arasında oldukça beğenilmiş ama malesef ki ülkemizde hakettiği övgüyü yakalayamamış ürünlerden biri YSL Les Sahariennes bronzer ile ilgili olacak.
Bu ürün benim birkaç ay önce ruj almak için girdiğim Sephorada dikkatimi çekmişti. Genelde kullanıcı yorumlarını okumadan pahalı bir ürün almayı tercih etmesem de bu bronzerın yapısını değişik bulup inşallah pişman olmam diye umarak kasanın yolunu tutmuştum.


Özellikleri:

Yedi farklı tonu bulunan YSL Les Sahariennes bronzerın, siyah kadife kese tarafından korunan ambalajı oldukça şık. İçinde büyük bir aynası ve çift taraflı kullanıma uygun aplikatörü bulunuyor. Hafif uygulama yapmak için fırçalı, daha yoğun ve belirgin bir görüntü yaratmak içinse sünger kısmın kullanılması tavsiye edilmiş. Ben her iki tarafıyla da denedim ve fena sonuç almadım aslında ama ıslak beauty blender ya da RT Contour Brush ile uygulamayı tercih ediyorum çoğunlukla.


YSL Les Sahariennes bronzerın en büyük farkı yapısı. Çünkü ilk bakışta kremsi bir ürün gibi dursa da ciltle bütünleştiğinde pudra yapılı bir ürünün bitişine sahip. Ayrıca ne tamamen mat ne de ışıltılı. Cilde parıl parıl parlamadan doğal ve sağlıklı bir aydınlık veriyor. Kalıcılığı çok iyi. Gün içinde tazeleme yapmama hiç gerek kalmıyor.


Bu arada son olarak şu ayrıntıyı da belirtmeden geçmiyim, YSL Les Sahiriennes yurt dışında Chanel'in kült bronzer ı Soleil tan de Chanel'in tahtını sallayan hatta birçoklarına göre tahtından eden ürün olarak gösteriliyor.
Ben mutlaka ve mutlaka yüzünüze uygulatıp güzelliğini kendiniz görün derim çünkü gerçekten bu bronzer son dönem çıkmış en başarılı ürünlerden biri bana göre. Denerseniz de olumlu/olumsuz düşüncelerinizi burdan ya da instagram hesabımdan lütfen paylaşın benimle olur mu :)

Yeni bir yazıda görüşmek üzere...        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder