12 Mayıs 2014

NARS Red Square Kalem Ruj



Bugün,alırken renginden dolayı en çok kendimin şaşırdığı daha sonra da gören yakın arkadaşlarımın küçük çaplı şok geçirmelerine neden olan bir kalem rujdan bahsedeceğim. Beni tanıyanlar ya da yazılarımı takip edenler hem göz farlarında hem de rujlarda sadece nude tonları tercih ettiğimi bilirler. Özellikle rujlarda ne kadar istesemde koyu renkleri kendime yakıştıramıyordum. (Mac RiRi Woo'nun çekmecemde yepyeni duruyor olmasından anlayabiliriz bunu zaten:))
Herneyse gelelim bu dönüşümü yaşamama sebep olan ruja. Birgün Sephora'da arkadaşımla dolaşırken Nars standında Red Square'i gördüm. Uzun zamandır tanıdığım satış danışmanı beyaz tenli olduğum için bu rengin bana çok yakışacağını mutlaka denemem gerektiğini söyledi. Denemekten ne çıkar dedim ve bu tombik kalem ruja sürer sürmez resmen aşık oldum.


Tam olarak turuncu alttonlu canlı kırmızı renkte. Mat bitişli. Sürümü kalem şeklinde olduğu için çok kolay. Kremsi yapıda resmen kayıyor dudakta sürerken. Oldukça pigmentli. Sık sık tazelemenize gerek kalmıyor tabiri caizse ölümüne kalıcı :) En sevdiğim özelliklerinden biri de mat bitişi olmasına rağmen kurutmaması dudaklarımı.


Ben genelde hep dudak balmı sürerim her rujumu sürmeden önce bunda da öyle yapıyorum. Sonra bir kat rujumu sürüyorum peçeteyi dudağıma değdirip çekiyorum en son da rujumun ikinci katı sürüyorum. Çoğunlukla akşamları sürmeyi tercih etmekle birlikte gittiğim yere göre gündüz bile sürdüğüm oluyor bu ruju. Yani diyeceğim odur ki sevgili takipçilerim bir eyeliner bir maskara bir de Red Square yeter yaklaşan yaz akşamları için ;)

-Bir süre önce instagramda paylaştığım fotoğrafım:)-
Bu ruju aldıktan sonra koyu renklerle barıştım ya da sanırım gözüm alıştı demek daha doğru. Artık makyaj çekmecemde 3,4 tane koyu renk rujum var onların yazılarını da kısa zaman içinde yazıcam inşallah. Özellikle Nars'ın bu kalem rujlarına bakmanızı tavsiye ediyorum çünkü yapıları gerçekten çooook güzel.
Sizin başka önerileriniz var mı ben kendimi bu konuda baya aştım hatta Tom Ford Black Orchid'i bile almayı düşünüyorum ;)          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder